میترسیدم


عشق وعاشقي

همیشه میترسیدم تو را از دست بدهم ، همیشه میترسیدم رهایم کنی ،مرا تنها بگذاری

اما…. تو آنقدر خوبی، که به عشق و دوست داشتن وفاداری

که حتی یک لحظه نیز فکر نبودنت را نمیکنم

همین مرا خوشحال میکند ، همین مرا به عشق همیشه داشتنت امیدوارم میکند



نظرات شما عزیزان:

love me
ساعت19:22---12 بهمن 1391
salam azizam khosham nayomad bad bod ghadimi bod r

shokhi baw kheyli bahale karet doroste azizam
پاسخ:قربونت پژمان جان مر30


love me
ساعت19:21---12 بهمن 1391
salam azizam khosham nayomad bad bod ghadimi bod
shokhi baw kheyli bahale karet doroste azizam


pezhman
ساعت11:50---10 بهمن 1391
پاسخ:عمرکو؟ تا وصف غم خواری کنم یا به کام خویشتن زاری کنم

بخت کو؟ تا عزم بیداری کند یا مرا در عشق او یاری کند

عقل کو؟ تا علم در پیش آورم یا به حیلت عقل در پیش آورم

دست کو؟ تا خاک ره برسر کنم یا به زیر خاک و خون سر برکنم

پای کو؟ تا باز جویم کوی یار چشم کو تا باز بینم روی یار

یار کو؟ تا دل دهت در یک غمم دست کو؟ تا دست گیرد یک دمم

زور کو؟ تا ناله و زاری کنم هوش کو؟ تا ساز هشیاری کنم

ممنون از اینکه وقتت رو گذاشتی که بهم سر بزنی


sadegh & shabnam
ساعت19:22---3 بهمن 1391

زيبا
پر محتوا
وعالي
به من هم سر بزن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 3 بهمن 1391برچسب:,ساعت 10:52 توسط انیسا| |


Power By: LoxBlog.Com